lørdag 1. april 2017

OBS!! Navneendring/Changing my name!

Hei, siden flere følgere har problemer med å finne siden min, vil jeg opplyse om at jeg har nå skifta navn og dermed også på bloggens URL-adresse. NEW:  http://lillianutstrandgulliksen.blogspot.no/
Jeg har skifta navn fra Knutsen Aspås til Utstrand Gulliksen, ellers er alt det samme. Takk! :-)

Hello, since many of my followers have problems finding my blog, I will inform you that I have changed my name from Knutsen Aspås to Utstrand Gulliksen, also my URL blog adress.
NEW:  http://lillianutstrandgulliksen.blogspot.no/  Thank you!

2 kommentarer:

  1. Flotte bilder igjen. Tror jeg så deg under Biofoto Midtnorge arr. i helgen. Thor-Aksel

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, ja jeg var der på lørdag fra 11.00 til 1400, fikk ikke med meg Kjartan sin innlegg, for da hadde jeg "maur" i fingrene! Har prolaps i nakken, så jeg klarte ikke å sitte stille i så mange timer dessverre! Men jeg så at du hadde vært med på workshopen ja, så jeg skjønte at du hadde vært der! :-) Du får gi deg til kjenne på neste medlemsmøte om du kommer, så får jeg hilst på deg vettu! :-)
      Mvh Lillian

      Slett