torsdag 21. november 2013

Nå håper jeg at snøen kommer snart, så det blir litt lysere!

Gravde litt i arkivet fra den superkalde vinteren 2010. I midten av januar det året frøs hele landsdelen i flere uker, i 20-30 minusgrader! Etter noen kalde dager med litt fuktig luft, rimet hele landskapet ned. Jeg var heldig og tok meg en tur ut og fikk noen bilder, for noen timer senere kom vinden og alle trærne be kvitt rimet! :-)






Granmeis
Så det er bare å mate småfuglene så de klarer
den lange kalde vinteren! :-)

Blåmeis

Pilfink

Svartmeis

5 kommentarer:

  1. Geweldig mooi al helemaal in winterse sfeeren maar ook volop vogels en hoe. prachtig.

    SvarSlett
  2. Hola Lillian bellas imagenes de ese crudo invierno 2010.,aunque por tu tierra siempre se ve esos paisajes invernales nevados.Un fuerte abrazo y feliz semana.

    SvarSlett
  3. Very nice Lillian! wonderful and fairylike winterscenes!
    greetings, Hilde
    http://stapjesonderweg.blogspot.be/

    SvarSlett
  4. En helt nydelig serie med bilder du har her. Jeg beundrer virkelig fuglebildene dine. Er det i hagen du har alle de nydelige fuglene?

    SvarSlett
  5. All of you, thanks for your nice comments! :-)
    Åshild: Ja småfuglene er ofte fra hagen min, mens andefugler er mest fra Nidelva. Noen småfugler er også fra et skogsområde i nærheten her jeg bor. :-)
    Mvh Lillian

    SvarSlett